🔹ده ویژگی ممتاز دوره بنیادین (( FSLET = اِفسلِت☀️ Fundamental Steps in Legal English Texts ☀️))، جامع ترین دوره زبان عمومی و تخصصی حقوق در کشور، در یک نگاه کلی، که آن را از هر دوره دیگری کاملا متمایز می کند؛ حتی اگر سطح زبان انگلیسی شما بسیار ضعیف و ابتدایی باشد،‌ پس از اتمام موفقیت آمیز دوره بنیادین:

🔹۱. بی نیازی از هرگونه گرامر و ساختار آکادمیک برای فهم دقیق انواع متون عمومی و تخصصی
🔹۲. دایره واژگان فوق العاده گسترده در زبان عمومی و تخصصی حقوق (اگر نگوییم بی نظیر، قطعا کم نظیر است)
🔹۳. توانایی بالا در چهار مهارت خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، صحبت کردن (Speaking) و شنیدن (Listening) در سه بستر: الف – مکالمه روزمره؛ ب– آکادمیک عمومی؛ ج – حقوقی
🔹۴. توانایی تولید آثار حقوقی به زبان انگلیسی مانند متون سخنرانی شخصی، کتب و مقالات انگلیسی
🔹۵. توانایی ترجمه آثار خارجی از انگلیسی به فارسی و برعکس.
🔹۶. آمادگی کامل برای هرگونه آزمون زبان انگلیسی داخلی مانند ارشد و دکتری حقوق، آزمون MSRT یا MCHE یا  TOLIMO سازمان سنجش، EPT دانشگاه آزاد اسلامی
🔹۷. آمادگی کامل برای هرگونه آزمون زبان انگلیسی بین المللی مانند آیلتس IELTS و تافل TOEFL
🔹۸. آمادگی کامل برای مهاجرت کاری و زندگی و تحصیل در دانشگاه های کشورهای انگلیسی زبان از جمله آزمون پذیرش در دانشکده های حقوق کانادا و آمریکا با عنوان: ال ست – LSAT = Law School Admission Test -، آزمون مهارت های انگلیسی حقوقی با عنوان: تولز – TOLES = Test of Legal English Skills
🔹۹. آمادگی برای شرکت در دوره های وکالت در انگلستان و هر کشور انگلیسی زبان دیگر
🔹۱۰. توانایی انجام فعالیت های حقوقی به زبان انگلیسی مانند مشاوره و کار در شرکت های خارجی و بین المللی و…

ابتکار این دوره در کنار اینکه یک نوع کلاس کاملا خصوصی، در هر زمان از روز که زبان آموز اراده کند، محسوب می شود و در زمان زبان آموز صرفه جویی قابل توجهی می شود و نسبت به حجم گستره محتوی، هزینه مالی بسیار کمتری در مقایسه با کلاس های رایج زبان عمومی و تخصصی با کیفیت و دارای بازده مطلوب دارد، این است که:
اول – هر چهار مهارت نوشتن، شنیدن، صحبت کردن و خواندن را به طور همزمان تقویت می کند و ظرایف زبانی را عینا و مبتنی بر متون اصیل تذکر می دهد. استاد معتقد است که زمانی می توان مدعی دانش زبان شد، که هر چهار مهارت به خوبی تقویت شده باشد. صرف خواندن متون و ترجمه آن به معنی تقویت یکی از مهارت هاست نه همه آنها، و قطعا به تنهایی کافی نیست.

تمامی قواعد و ساختارهای رایج زبان انگلیسی آکادمیک را به طور کامل و دقیق آموزش می دهد و زبان آموز را از هر منبع گرامری مرسوم دیگر بی نیاز می کند و در عین حال دامنه لغات عمومی و رایج زبان آموز را افزایش می دهد و بلافاصله یافته ها را در متون عمومی و متون تخصصی حقوق به کار می گیرد تا نحوه استفاده از داده ها را به صورت عینی منتقل کند.

زبان آموز را وارد دنیای واقعی زبان تخصصی حقوق با تکیه بر حقوق کامن لا (انگلستان) می کند و در کنار توجه به مباحث تاریخی کامن لا و ساختار سیستم قضایی و سلسلهه مراتب و صلاحیت محاکم آن، در گرایش های مختلف حقوقی از جمله حقوق خصوصی، حقوق جزا، حقوق تجارت، حقوق عمومی، حقوق مالکیت های فکری و حتی حقوق بین الملل به همراه معرفی منابع حقوقی مرجع، به تحلیل و تطبیق متن دست می برد و ضمن آموزش فضای متون حقوقی، به انتقال اصول و قواعد حقوقی نیز همت می کند و صرفا هدف واژه شناسی را مد نظر ندارد که صرف فهم واژگان هیچ گاه کافی نیست.

دوره بنیادین، به عنوان یک دوره نتیجه گرا، زبان آموز را به طور اصولی و ماندگار برای هرگونه آزمون های داخلی تمامی مقاطع و گرایش های مختلف حقوق (ارشد و دکتری حقوق، آزمون MSRT یا MCHE یا  TOLIMO سازمان سنجش، EPT دانشگاه آزاد اسلامی) و بین المللی زبان عمومی (آیلتس IELTS و تافل TOEFL)، آمادگی برای ورود به دانشکده های حقوق انگلستان، آمادگی آزمون پذیرش در دانشکده های حقوق کانادا و آمریکا با عنوان: ال ست (LSAT = Law School Admission Test)، آزمون مهارت های انگلیسی حقوقی با عنوان: تولز (TOLES = Test of Legal English Skills)، توانمندسازی در ترجمه متون انگلیسی عمومی و تخصصی حقوق، مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت برای فعالیت های حقوقی مانند کار در شرکت های خارجی، طی دوره های کارآموزی وکالت به زبان انگلیسی، شرکت در موت کورت های بین المللی، تحصیل در دانشکده های حقوق خارجی و نیز بهره برداری از آثار خارجی در پژوهش های حقوقی و نوشتن مقالات انگلیسی برای جورنال های ISI آمادگی لازم و کافی را کسب کند.

“نکات تکمیلی”

دوره بنیادین در واقع، حاصل سال ها مطالعات حقوقی در داخل و خارج کشور و نیز مطالعات زبانی مبتکر آن است و امید است برای زبان آموزان که گاهی در یافتن منبع مناسب بسیار سردرگم می شوند و نتیجه مقبول نمی گیرند، بیش از انتظارشان مفید واقع گردد، همانگونه که تعداد کثیری از علاقمندانی که این دوره را مورد استفاده عملی قرار داده اند، به کارآیی و کیفیت بالای آن اذعان کرده اند.

در پایان لازم است تاکید شود که هدف دوره بنیادین، همانگونه که از نام آن پیداست، بالا آوردن ساختمان دانش زبان شما از بنیان و ریشه به صورت مستحکم و اصولی در هر دو زمینه زبان عمومی آکادمیک و تخصصی حقوق است و اهداف مقطعی و موسمی مانند آزمون های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) یا آزمون های داخلی (ام.اس.آر.تی) و خارجی (تافل و آیلتس و دولینگو) را به عنوان هدف جانبی و فرعی مد نظر دارد. با این حال، قطعا تسلط به دوره بنیادین به زبان آموز این توانمندی را می دهد که در هر آزمون زبانی سربلند باشد و فراتر از آن،‌ او را برای نشستن در کلاس های حقوقی دانشگاه های مطرح جهان از جمله انگلستان و نیز برای انجام فعالیت های حقوقی رایج مانند مذاکره به انگلیسی و لایحه نویسی و دفاع حقوقی کمک ویژه می کند و این هدف بسیار فراتر از اهداف آزمونی رایج  است.

دوره بنیادین در واقع، حاصل سال ها مطالعات حقوقی در داخل و خارج کشور و نیز مطالعات زبانی مبتکر آن است و امید است برای زبان آموزان که گاهی در یافتن منبع مناسب بسیار سردرگم می شوند و نتیجه مقبول نمی گیرند، بیش از انتظارشان مفید واقع گردد، همانگونه که تعداد کثیری از علاقمندانی که این دوره را مورد استفاده عملی قرار داده اند، به کارآیی و کیفیت بالای آن اذعان کرده اند. . در پایان لازم است تاکید شود که هدف دوره بنیادین، همانگونه که از نام آن پیداست، بالا آوردن ساختمان دانش زبان شما از بنیان و ریشه به صورت مستحکم و اصولی در هر دو زمینه زبان عمومی آکادمیک و تخصصی حقوق است و اهداف مقطعی و موسمی مانند آزمون های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) یا آزمون های داخلی (ام.اس.آر.تی) و خارجی (تافل و آیلتس و دولینگو) را به عنوان هدف جانبی و فرعی مد نظر دارد. با این حال، قطعا تسلط به دوره بنیادین به زبان آموز این توانمندی را می دهد که در هر آزمون زبانی سربلند باشد و فراتر از آن،‌ او را برای نشستن در کلاس های حقوقی دانشگاه های مطرح جهان از جمله انگلستان و نیز برای انجام فعالیت های حقوقی رایج مانند مذاکره به انگلیسی و لایحه نویسی و دفاع حقوقی کمک ویژه می کند و این هدف بسیار فراتر از اهداف آزمونی رایج است.

ثبت نام در پیام رسان ایتا به شماره 09373710114